українська / русский

спаринг віст лого
 

СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО МОНІТОРИНГУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Призначення системи
Система транспортної навігації “TELETRACK” призначена для вирішення завдань транспортної навігації з використанням супутникової системи GPS. Дане обладнання дозволяє на суші, на морі та у повітряному просторі визначати місцезнаходження пересувних об’єктів і передавати цю інформацію на віддалений диспетчерський пункт. Передача даних здійснюється по каналу GSM-мережі.

Система дозволяє здійснювати різні варіанти контролю та обліку пересування транспортних засобів. Вона буде корисна компаніям, які прагнуть знизити витрати на утримання парку транспортних засобів. Економія може бути досягнута за рахунок контролю за дотриманням встановлених маршрутів і графіків, підвищення дисципліни водіїв, ліквідації “лівих” рейсів і т.ін.

Клієнтами системи можуть бути автотранспортні підприємства, що здійснюють вантажоперевезення, громадський пасажирський транспорт, таксопарки, автомобілі швидкої та пожежної допомоги, інкасаторські машини, транспорт МНС, річковий транспорт та ін.

“TELETRACK” може бути корисний при вирішенні задач транспортної навігації, логістики, охорони, супроводження вантажів і т.д.

Бортове обладнання і програмне забезпечення розроблено та виготовляється в Україні та може бути адаптовано під конкретні вимоги замовника.

Система “TELETRACK” проходила випробування протягом 2-х років і впроваджена у ряді крупних компаній і державних структур.
Складові частини системи
Система транспортної навігації “TELETRACK” складається із бортового обладнання, що встановлюється на транспортних засобах, приймального диспетчерського пристрою та відповідного програмного забезпечення. Бортове обладнання складається з блоку управління та блоку індикації (при необхідності). Диспетчерський центр може працювати із декількома бортовими комплектами.
Teletrack - блоки управління та індикації

Блок управління (основний блок) служить для визначення місцезнаходження, зберігання, обробки інформації та зв’язку із диспетчером.

Функціональні можливості блоку управління:

 Визначення координат і параметрів руху;
 Зберігання даних в незалежній пам’яті;
 Передача даних за запитом з диспетчерського центру;
 Вибірка інформації для передачі за допомогою гнучкої системи фільтрів;
 Формування пакетів із інформацією для передачі по вибраному каналу зв’язку;
 Автоматична передача даних і/або запис в пам’ять даних GPS після наступних подій:
- при перетині кордону контрольних зон,
- при спрацьовуванні датчиків,
- при спрацьовуванні таймерів,
- при зміні місцезнаходження на певну відстань,
- при інших подіях;
 Шифрування даних, що передаються;
 Передача даних із використанням доступних каналів зв’язку;
 Взаємодія із блоком індикації.

Блок індикації (додатковий блок) призначений для відображення інформації про роботу бортового комплекту, відображення повідомлень диспетчера, забезпечення голосового зв'язку при дзвінку із номерів, зареєстрованих в пам'яті блоку управління бортового комплекту. Блок індикації надає водію можливість посилати команди запиту сеансу голосового зв'язку і сигнал екстреного виклику.

Блок індикації забезпечує наступні функції:

 голосовий зв'язок із диспетчером через:
- внутрішній динамік і зовнішній мікрофон (гучний зв'язок);
- зовнішній мікрофон і лінійний вихід (гучний зв'язок);
- мікротелефонну гарнітуру;
 індикація інформації:
- годинник;
- таймер;
- рівень сигналу стільникового зв'язку (GSM);
- наявність резервного джерела живлення;
- дані GPS;
- сигналізація про виклик з диспетчерського пункту;
- сигналізація про закінчення сеансу зв'язку;
- сигналізація про наявність вхідних/вихідних повідомлень SMS;
- сигналізація про наявність вхідних/вихідних повідомлень E-mail;
- сигналізація про наявність вхідних повідомлень GPRS;
- сигналізація про роботу в мережі GSM/роумінгу;
- настройка рівня гучності (для гучного зв'язку і сигналів звукового сповіщення);
 управління режимами роботи через кнопки управління.

Диспетчерський пристрій приймає різноманітними каналами зв'язку дані від контролера. Сукупність каналів зв'язку дозволяє вибрати оптимальний режим роботи. Отримана інформація зберігається в базі даних для подальшого аналізу.

Диспетчерське програмне забезпечення дозволяє виконувати віддалений контроль транспортного засобу (здійснювати різноманітні настройки, прочитувати і аналізувати дані і т.д.), а також відображувати отриману інформацію в таблицях і на карті. Програмний комплекс об'єднує в собі декілька програм, а саме – СУБД (система управління базою даних), програма управління (Control Application), програма сервісів (Service application), картографічна програма (MAP Viewer), набір карт і програмне забезпечення для організації WEB – сервера.

Залежно від призначення і бажаної архітектури системи, а також від комплектації контролерів набір програмного забезпечення може бути різноманітним. Це може бути як локальна версія, встановлена на одному комп'ютері, так і розподілена версія, при якій всі ці програми можуть бути встановлені на різних комп'ютерах, територіально віддалених один від одного і з'єднаних в локальну або глобальну комп'ютерну мережу.

Принципи роботи
Бортовий контролер системи “TELETRACK” із вбудованим GSM модулем визначає своє місцезнаходження за допомогою системи GPS, обробляє, запам’ятовує цю інформацію і передає її диспетчеру по каналу стільникового зв’язку GSM\GPRS або записує у внутрішню пам’ять.

За допомогою Інтернету або прямого кабельного сполучення диспетчерське програмне забезпечення дозволяє прочитувати інформацію із бортових контролерів, відображати її на електронній карті та здійснювати їх віддалену настройку. Окрім координат, бортові контролери передають напрям руху, час, швидкість, висоту над рівнем моря і стан підключених датчиків (рівня пального, наявність пасажирів, відкривання-закривання дверей і т.п.). Внутрішня пам’ять – “чорний ящик” бортових контролерів зберігає 32000 повідомлень. Інтервал між відправкою повідомлень диспетчеру (у одиницях часу або відстані) можна регулювати в широких межах індивідуально для кожного автомобіля. Диспетчер може також задавати для кожного автомобіля так звані контрольні зони, при в’їзді або виїзді із яких, автомобіль передає свої координати і час диспетчеру.

Передача інформації по каналу GPRS є найзручнішою і економічною. Витрати на послуги зв’язку не перевищують декількох доларів в місяць на об’єкт навіть при дуже детальному “промальовуванні” маршруту, оскільки програмне забезпечення системи “TELETRACK” дозволяє оптимізувати трафік передачі даних. При його використанні – досить підключити комп’ютер диспетчера до Інтернету. А оскільки функція GPRS підтримується не скрізь, передбачений резервний варіант передачі даних в режимі CSD. Дане з’єднання повільніше, але працює скрізь, де є мережа GSM. Перехід із режиму GPRS в режим CSD і назад в системі “TELETRACK” відбувається автоматично. Окрім цього диспетчер може у будь-який момент відправити запит про місцезнаходження транспортного засобу або зробити голосовий виклик. При виході об’єкту із зони покриття GSM (або тимчасовій відсутності GSM зв’язку) всі дані автоматично записуються у вбудований “чорний ящик” і будуть відразу ж передані диспетчеру при появі GSM-мережі. Клієнт самостійно оплачує послуги оператора стільникового зв’язку.

Бортове обладнання системи “TELETRACK” виконане за модульною конструкцією. Це дозволяє комплектувати систему «під конкретну задачу» і досягати за рахунок цього зменшення ціни і підвищення продуктивності системи.
СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО МОНІТОРИНГУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ


НАШІ КОНТАКТИ:
79026, м.Львів,
вул. Ак. Сахарова, 43
тел.: (032) 297-11-15
GPS координати:
N 49°49′18″, E 24°00′55″
НОВИНИ:
20.05.2013
НВКП „Спаринг-Віст” – технічний партнер на Львівському міжнародному дитячому фестивалі.

08.11.2012
НВКП „Спаринг-Віст” провів семінар на Хмельницькій АЕС на тему "Цифрова система MotoTRBO".

18.10.2012
НВКП „Спаринг-Віст” спільно з компанією „Motorola Solutions” 18 жовтня 2012р. провели семінар „MotoTRBO: сучасне цифрове рішення у радіозв'язку”.

| © 2012 Sparing-Vist, All Rights Reserved |
| radio@sparing-vist.ua |

Каталог україномовних сайтів